joi, 14 ianuarie 2010

re: descoperirea de la 11.44

aceasta e o replica la postul lui dushrece:

stai sa vezi descoperirea de la 03.45 am

vara. la tara. dupa ce te intorci de la inghesuit cosanzene prin portile bunicilor lor, cu o usoara senzatie de reavan in blugi. tragi o ultima tigareta, scoti un morcov proaspat din gradina, il speli la fantana, il crantani fericit[aproape ca te trezeste asta] - iti dai seama ca esti prea zgomotos si s-ar putea trezi prin casa careva. apoi, urcand pe scari, vezi ceva alb cu negru, zici, ahh, a lasat mama presuri pe aici, ia sa stau pe ele pana ma descalt(strategic, sa nu boncani prin casa, ca ii trezesti); incerci sa te asezi cu grija, aproape te dezechilibrezi si, cand sa-ti lasi curu pe treapta, fuge presul schelalaind prin curte, cateaua, Blackie - mama celor 4 presuri care dormeau pe scara, urla din cotet, jumate adormita - incep sa se aprinda becuri e ulita, in casa cade veioza odata cu telecomanda, szbang! cine-i acolo?
te bucuri ca n-ai vanatori in familie...
[amintiri de prin '93-'95]

4 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

genial :)) vezi, presurile tale trebuie invatate sa sforaie :))

Miju spunea...

o sa le invat, pentru piticii mei. ca nu mai e mult si incep ei sa umble

Orin spunea...

Faină descriere... parcă și văd cele 4 preșuri umblătoare... :)) sau cosînzenele înghesuite... ;) Tăurașule!

Off-topic: îmi fac mea culpa că am ratat ziua ta! La Mulți Ani!

Miju spunea...

Multumesc Orin :)
eu inca mai ciocnesc un paharel, daca am cu cine ;)

neeaaahh, ce tauras? cosanzene? se pare ca, daca n-am ramas cu nici una din ele, n-am fost tocmai fatfrumos :D