marți, 5 ianuarie 2010

o zi...

aceeasi zi de multi ani. lume inca mahmura dupa revelioane obositoare sau intepenita pentru ca n-a petrecut. niciodata nu fac un plan pentru aceasta zi, nu chem pe nimeni, lipsa mea de chef fiind prima cauza. sunt ani in care ma ascund singur in vizionari de filme, sau in ceva jocuri cu copiii, cat mai sunt "acasa" in vacanta, inainte sa-si ia zborul catre uk. sau ani in care, mergand catre casa - pentru ca e o zi in care merg la servici, intru in vreun magazin sa-mi iau paine si imi place, culmea, vreun mezelic sau vreo branza de acolo si deja imi ploua in gura; intru si la crama sa iau si vin, de acolo, cu bratele incarcate de sticle, pungi cu tot felul de gustari, incerc sa sun lumea sa vina la o poveste. imi mai cade telefonul, mai izbesc vreo baba care se misca mai incet decat mi-am imaginat eu(pana la urma cine e impiedicatul?). si incep sa vina oamenii, beau in picioare in bucatarie, unde se pipa, mananca direct cu mana gustarile - uneori plec direct la birou dimineata urmatoare fara sa ma fi culcat.
azi o sa fiu doar cu copiii, din cate stiu pana acum. o sa fac ce vor ei, ca ce vreau eu fac atatea zile in care nu-s cu ei.
cand eram mic era usor. ajunul bobotezii, dimineata de vacanta, pana la 10 trecea popa cu botezul, nu uit nici acum picaturile aromate de busuioc care imi cadeau pe frunte(crucea aia nu pot sa o pup, cum nu pot pupa nici mana doamnelor, protocolar. se despica pur si simplu pamantul, in cadere le trag un cot in gura... etc. asa ca nici nu incerc s-o fac. nu pup). popa imi ura ceva, era clar intalnirea noastra de la multi ani(si acum mi-a zice, dar cine are timp sa se duca la casa parinteasca pentru un sfert de ora, in dimineata de ziua lui, doar pentru niste picaturi cu aroma de busuioc). si apoi nu mai stiu cum se impleteau toate in acea zi, jumate abstinent, jumate chefliu. ca nu e usor sa te nasti intr-o zi de post

brb

5 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

pai atunci sa ne traiesti sanatos, plin de viata. La multi ani!

Blonda... spunea...

Multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaaa muuulti aaaani!
Multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaaa muuulti aaaani!
Cine sa traiasca, cine sa traiasca, laaa muuulti aaaani!
MIJU sa traiasca, Miju sa traiasca, laaaa muuuulti aaaani! :)

Hai sa ne traiesti o mie de ani fara reparatii capitale, coane Mijule! :)

j. spunea...

esti putin melancolic sau mi se pare mie?
sper ca te-au vindecat baietii (:
lamultiani!

Lola spunea...

La Multi Ani, Mijule!
Sa fii sanatos si iubit!

Miju spunea...

Multumesc de urari, promit sa le fac fata :)

j. da, usor melancolic, dar m-au vindecat
acum fug sa ii duc la aeroport.

ce o sa fac eu cu atata zapada care o sa vie, acum, dupa ce pleaca ei?
here we go again :D