marți, 12 ianuarie 2010

Miju in fotografie

fotografie ca domeniu, nu ca obiect in care ma aflu.

nu m-am considerat niciodata un fotograf, n-am investit, in afara de banii dati pe camera, consumabile si accesorii, nimic, nici macar timp de studiu. majoritatea pozelor facute de mine sunt personale si daca au iesit bine a fost din cauza ca m-am aflat la locul si momentul potrivit. desi am fost tentat, subiectiv influentat si entuziasmat de vreo captura buna, sa imi fac un cont pe vreun site de fotografie si sa imi pun acolo creatiile, n-am dat curs acestei tentatii niciodata si stau linistit cu gigabitii de poze pe calculator.

saptamana trecuta, o prietena de a mea(entuziasmata subiectiv as zice eu), vede le mine acasa poza unui magar, poza pe care am facut-o in unica mea excursie pe munte de pana acum, in 2007 la Negoiu. si hooop, inca sustinuta de entuziasm, o pune pe contul ei de badorgood. ca eu nu am vrut sa imi fac cont, mai ales in conditiile alea(sa zic ca eram foarte usor influentabil, din cauza evenimentului sarbatorit). sa mai spun ca din "Poza lui Misu" s-a inteles ca e Misu in poza? :D

3 comentarii:

DoDu spunea...

Am vazut poza, esti foarte fotogenic acolo.

aalexandraa spunea...

Miju, ai o leapsa de la mine :). o sa mai vina una imediat.

Miju spunea...

merci de lepsuire alexandra, ti-am raspuns acolo ;)

DoDu - inca o sfortare din partea fotografului si paream chiar prezent, nu? noroc cu steclirea din ochi