joi, 7 martie 2013

dă-mi un fum

Întotdeauna am fost placut atras de scenele în care se fumează în filme(unele scene, nu chiar toate); aşa ca n-am fost foarte greu convins să particip la o leapşă* pe care mi-a dat-o Orin(lepşuită la rândul ei de Raftul cu filme)
mi-a plăcut în unele din scenele astea felul în care fumul crează o atmosferă specială, un fel de extensie a gândurilor, un fel de aură la unii, la alţii mi-a placut setea cu care pot sa tragă, dând fumului o consistenţă aproape palpabilă...   etc. o fi şi vreun efect cinematografic(folosit special pentru mine, nu?).

deci, scene:
în Boardwalk Empire s-a fumat în cele 36 de episoade de-mi venea mie să îi cer lui Steve Buscemi un fum, mai ales ca fuma numai fără filtru; avea distincţie omul, cu garoafa în piept şi ţinând ţigareta ca-n port între degete





în Californication, un David Duchovny pipă tot timpul o marcă de ţigarete ascunsă** de raţiuni eco, bio, politicaly correct, etc., le sudează cum eu n-am ajuns vreodată(multe alte fapte de-ale lui Hank n-am ajuns să fac ;)


în Wild at Heart, un film fantastic, mai ales la vârsta la care l-am văzut(dacă-mi amintesc bine am fost şi cu Monika la cinema atunci), pipă amândoi, ea aşa, ca după, el o face şi şmechereşte, când iese din casă, to show off in his snake coat
şi acum Natalie Portman, in Leon; o face aşa cum mulţi am făcut-o, being a lil pushy



*aş vrea să vad o leapşă adevarată, adică, în exemplul de faţă, să vină Orin la gardul instituţiei şi, când nu-s atent, uitându-ma aiurea că nu mai ştiu unde am parcat, să-mi tragă una după ceafă cu un sul de foi de caiet studenţesc scrise în grabă zicând: na!
**pentru Raftul cu filme, pe imdb n-o să găsim poze cu personaje fumând, cred că site-ul se aliniază unei politici de asta de cenzură tipic puritan-americană

PS:  aici, la DoDu, ultimul film văzut cu scene în care se fumează ;)

5 comentarii:

Moni Kozi spunea...

cu Monika la film? cat suntem de batrani de nu-si aduce aminte? sau era cealalta Monika?
Din listat ta doar Leon am vazut ;) si dupa cum se pare acel Wild at Heart

Miju spunea...

mai zi-mi de cealalta Monika ;)
(nu vreau sa zic cat de batran sunt eu, de am uitat de)

Orin spunea...

Ai avut dreptate cu surpriza cu Natalie Portman, nu realizasem că ea era puștoaica din Leon. :)
Bună precizarea legată de Hank! ;)

Miju spunea...

legat de Hank, stii ce (n-)am facut, sau mai stii pe cineva care (n-)a? :D

Anonim spunea...

Tu, omniprezenta! Te găsesc peste tot!