sâmbătă, 26 decembrie 2009

rulouri cu scortisoara, aproape cuiburi de viespi


dupa reteta gasita mai demult la Lola(detaliat la Roxana), am recidivat in ajun de craciun
din cauza ca mi s-a stricat un senzor de temperatura(adica un deget pe care l-am bagat in lapte sa vad cat de cald e) drojdia nu a lucrat cum trebuie si, cum am spus mai demult, unde stau acum am un cuptor cu bufeuri, care coace furios tot ce prinde - n-au iesit ca anul trecut; ok, la gust, combinatia de unt, zahar, scortisoara, nuci si stafide inecate in rom, a fost bestiala. asta daca trec de celelalte aspecte(un pic arse pe fund, un pic tari ...)

PS: bagate pentru 30 de secunde in cuptorul incins, sau in cuptorul cu microunde, sunt o companie extraordinara la o cana cu lapte sau la o cafea

4 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

tre sa te invat o shmecherie...ca sa nu mai iasa tari!. faci foaia un soi de dreptunghi...o umpli si indoi la jumate si abia dupa aia rulezi cat vrei gogoloiul de mare, tai, rulezi una gogoloi nou..etc. asa ramane inauntru siropul zaharului si al stafidelor...

Miju spunea...

m-ai lasat fara vorbe...

oare ti-am zis ca am nevoie de o experienta pozitiva? ceva pe care sa ma bazez?
no' poate facem o sesiune de bucatareala comuna, sa vad si eu cum se pot pastra siropurile inauntru. nu ca nu m-as baza pe imaginatia mea :D
a si inca una pentru glazura

LiaLia spunea...

Bre, a dat strechea inspiratiei dulceag-pervese in voi? :)) Eu nu's mare amatoare de dulciuri, dar si tu si Dush mi-ati facut o poftaaaa!!!! La multi ani frumosi si bucurosi, Mijule! Sa ne revedem cu bine :) Pupez

ina bixade spunea...

Doamne, oare cind o veni ziua aia in care sa pot si eu sa ma angajez intr-o conversatie culinara, sa dau sfaturi, mai ales, ca de primit tot primesc si...degeaba:) Miine o sa-mi iau un tort si am descoperit o patiserie care are tot felul de rulouri de astea ca ale tale, asa ca o sa imi iau, ca mi-ai facut pofta:) si nici macar nu sint pofticioasa de fel! bine, spor la rulat rulouri:)