vineri, 23 iulie 2010

Vara . Ce facem in weekend

unii au zile scurte

altii merg la Festivalul de Jazz de la Garana. am auzit ca ce a fost fun/fain la festivalul de jazz de la Sibiu s-a dus acolo. Garana, de care povesteste atat de placut Cristian Boerean, e in acea parte de Banat montan care imi place mult, un Tirol ceva mai salbatic; o sa mai ajung pe acolo cumva, altadata.

ultimul weekend din Iulie inseamna Festivalul Medieval de la Sighisoara. Am iubit mult festivalurile de gen, am trait in ele odata, demult, dar acum sunt intr-o perioada in care mai bine traiesc din amintiri; si caut tot felul de motive, destul de convingatoare, pentru a nu merge acolo, acum

Trofeul Sinaia Forever - anul asta zic pas din motive de altceva programat. sper sa le iasa bine, Mihaela Beldie si Claudiu David sunt organizatori tineri, care mi-au placut mult prin ce au facut anul trecut acolo si la Straja

in oras ar fi Cantecele Muntilor, dar nu-s mare amator de muzici populare, mai ales ca o sa-mi iau portia cu varf si indesat la evenimentul de mai jos

Fiii Satului, Scoreiu - Editia a II-a - aici o sa fiu eu. daca la evenimentele de mai sus imi permit sa fiu carcotas, aici nu, ca sunt si eu un fiu al satului. plus ca un critic[a orice] nu e niciodata tipul care ar face-o mai bine

8 comentarii:

ghrayada spunea...

sa speram ca urmatorul articol nu se va numi - toamna. cati boboci avem?

asta pt ca te iei de critici (pt care eu am o slabiciune)

cu atatea ispite in weekendu asta statul acasa devine un fel de placere masochista...

Miju spunea...

hehe, bine spus.

aaa... ce le-am facut criticilor?

Orin spunea...

Foarte reusita solutia cu "fii satului" ;)
Multumesc pentru rezumatul atractiilor de sfirsit de saptamina.
Degeaba zici tu de critici, ca are dreptate ghrayada...

jane spunea...

eu n-am fost la niciun festival :(
daca ar fi sa particip la unul anul viitor, ce mi-ai recomanda?

Miju spunea...

habar n-am, nu-s un fan al festivalurilor, cred ca trebuie sa ai o dispozitie speciala pentru a participa la asa ceva, sa le apartii cu ceva, ori eu nu ma mai regasesc cu totul in atmosfera lor, maxim ca spectator/reporter. de asta n-as putea acum sa-ti recomand unul

ce ti-as putea recomanda, numai ca sunteti un pic cam departe de, e Transilvanian Brunch: http://www.reky-travel.de/transilvanian-brunch/
care are loc in weekendul asta la Biertan, aproape de Medias. daca iti place sa descoperi ce a mai ramas din Transilvania medievala...

mai gasesti la Orin relatari de la Transilvanian brunchurile astea[ca http://orin-mylife.blogspot.com/2010/06/transilvanian-brunch-hosman.html ], iar pe pagina ei de facebook sunt foarte multe poze, in care poti sa vezi cam ce se intampla acolo

jane spunea...

e o lume noua pentru mine, asta a festivalurilor; pana acum n-am avut incredere ca poate fi ceva profi, dar acum am inceput sa le dau trecere, dupa 20 de ani cred ca au invatat ce sa faca :)
iar din linkurile tale a reiesit o minunatie;
Biertan e prea din scurt, dar imi voi face un plan pe termen lung; multumesc Miju

silavaracald spunea...

De acord cu primul comentariu.
Sau, altfel spus: Rar şi bine! =))
Despre Sighişoara "medievală", ce să spun decât ce a rezumat amicul la care ai dat link. Am participat la câteva mai la început, când veneau trupe şi actori de primă mărime acolo. Mai nou, e mai mult un eveniment pentru tinerii dornici să mai scape de acasă pentru 2-3 zile şi atât.
Sper că ne aduci câteva poze cu tine, ca fiu al satului! :)

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!