joi, 1 aprilie 2010

a fost Martie

o lună lungă, că doar nu degeaba există expresiile cum să lipsească martie din post urmată de lungă ca o zi de post. în afară de ultimul sfîrsit de săptămînă(cele mai ploioase Florii de cînd mă ştiu), petrecut în pijamale în casă, am fost tot ocupaţi, plecaţi de acasă - schimbînd decorurile ca pe diapozitive. vremea capricioasă a acestei luni a facut ca decorul care fuge pe ecran sa fie foarte constrastant
speram ca această lună să se gate într-un 1 Aprilie păcălici, că răceala care m-a ţinut azi acasă să fie doar o furie nebună care să zică bau! si eu sa ma cac pe mine de rîs, un rîs nervos şi speriat, ca mai apoi să imi pot vedea liniştit de pregatirile de Paşti. ouă cuminiţi, aşadar...

7 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

frumoase flori ai in curte domnu'
si au aparut deja bondarii....pf..

Anonim spunea...

ce mormane de frigarui! :) pt cate persoane?

Miju spunea...

@dush, nu e curtea mea, dar îmi petrec foarte mult timp acolo. e locul unde, dacă ai o floare beteagă, ţi se repară, cineva ştie acolo cum sa vorbească cu ;)
pfoaaai, să vezi ce zbor leneş avea bondarul; dar eu, ardelean, tot n-am reuşit să-l prind în cadru cum am vrut. vorba aia - şi melcul ţuşti!

@Zîna eficienţei - vreo 40
noi am fost musafiri acolo şi, decît să stau între un primar şi un patron de firmă de enzime, am preferat să stau cu generaţia următoare afară la grătar, unde am poştit paharul care se vede în imagine, un rachiu făcut de maramureşeni naturalizaţi pe aici

Anonim spunea...

miju, m-ai amuzat cu "martie din post"! mi se pare savuroasa expresia :)) zitellucia

Miju spunea...

e o expresie uzuala, cel putin pe aici. sau mi se pare doar mie, ca am fost proiectat intr-o martie? copil de ala facut in post...

LiaLia spunea...

Mijuleee, ai cui sunt Airedale Terrierii ăia? :D Sunt cățeii mei preferați, am avut-o și noi pe iubita de Tedy, acum ne drăgălim cu nebunul de fiu-său, Oscar. Hihihihi! Și florile sunt superbe și de frigărui nu mai zic nimic :D

Miju spunea...

cei la care am fost invitati atunci au sunt vanatori, au o ferma si foarte multi prieteni. pe langa foarte multa munca, acolo vezi totul ca mergand foarte bine. inclusiv cateilor le merge bine(daca pic pe acolo intr-o zi fara agitatie trebuie sa cer ajutor sa nu calc pe coada vreun catel cu masina. n-au nici o treaba si daca te-au simtit odata de prieten, nu se deranjeaza decat maxim sa-ti linga un pic mana)