miercuri, 17 martie 2010

misca? ba chiar se invarte!

pana ameteste

Un pic impins de venirea primaverii(doar cea calendaristica a venit, dupa cum stiti cu totii), am inceput sa misc. Weekenduri folosite la maxim, fara lalaieli sau intins dintr-un pat in altul(hmmm... asta chiar suna bine acum ceva vreme...), am ajuns sa nu mai dau nici macar traditionala fuga la masa la ai mei duminica la amiaza; bine, acolo fugeam cand ma speria frigiderul propriu sau imi era tare pofta de ceva facut la mama. Ocaziile, pe langa treburi de genul sedinta cu arbitrii FRAS si altele mai domestice, au fost zilele de nastere ale unor prieteni si ocupatii conjunctural burlacesti, cat doamna era plecata cu tot felul de petreceri de 8 Martie sau carnavaluri.

Am reusit sa o cunosc, intr-o intalnire de gradul 3, pe Orin, pentru ca in sfarsit n-am mai amanat iesirea la un vernisaj. De obicei imi pun pe lista evenimentele la care ar trebui sa merg, apoi, dintr-o lene tipic romaneasca, justificata cu tot felul de ocupatii casnice sau prin demotivarea evenimentului(ce sa caut eu acolo?).
De data asta am inchis toate activitatile, am dat drumul la caini si m-am dus la vernisajul Maratonului Fotografic, pe care vroiam demult sa il vad. Am dat acolo si peste var-mio, care a primit doua premii la temele din concurs Utopia si Legatura. Bravos vere, chiar ma bucur ca ne-am intalnit asa.
Pe Orin, dupa ce ca ne stiam din scris si de prin poze, am reusit sa o intalnesc si sa ne cunoastem, era acolo ca si participant la maraton. Felicitari pentru premiile obtinute pentru pozele ei, la Tempo si Ordine, tema vernisajului fiind prezentata si de ea intr-un post. M-am pierdut un pic cand am fost asaltat de baietii ei intrebandu-ma daca am ferma sau zoo in facebook - nu am si mi-am dat seama ca daca intru pe acel site doar pentru a mai vorbi cu copiii mei, trebuie sa-mi dau drumul si la ceva harjoneala, simpla mea comunicare text netinandu-i legati prea mult. Foarte tari piticii lui Orin oricum :)

Se spune ca ninsoarea de azinoapte a fost ultima zvarcolire a iernii. A fost o ninsoare frumoasa, in rasaritul de soare nebun ce i-a urmat totul stralucea pe afara. din cauza luminii puternice m-am trezit ceva mai devreme si apoi, neavand ce face, am stat sa o pandesc pe amazoana care de la 7 dimineata isi face tura de calarie linistita, sperand sa fur o imagine cu cai, soare, zapada afanata, spulberata in galop. N-a fost sa fie, am ramas acolo atarnat in geamul deschis, in pijama, cu nasul in aburii cafelei si cu ochii in soare. Sa vad daca mi-a iesit macar o poza cu decorul...
Inchei cu o veste buna, pentru mine cel putin. Resetarea de primavara, lansata de Melami si anuntata in scrierea mea de mai jos, a ajuns la final, se pare ca, cu toate rezervele mele, am ajuns sa fiu selectat in concurs si, alaturi de ceilalti 5 participanti, pot fi votat in The winner will be...

4 comentarii:

Orin spunea...

Miju, mulțumesc de felicitări! Mă bucur că te-am motivat și eu puțin să lași canapeaua și să scoți nasul în oraș. :)) În ce privește copiii... you ain't seen nothing yet! ;) Te tocau mărunt dacă mai stăteai cu ei! :))

silavaracald spunea...

Din relatările tale, am reţinut că nici ai tăi flăcăi nu-s chiar îngeraşi! Interesant de văzut în cât timp ar fi dărâmat expoziţia asta dacă s-ar fi cuplat cu fiii Orinei! :D

Miju spunea...

Orin, inseamna ca am fugit la timp? odata depasita granita prin cunoastere reciproca si intalnirea unor puncte comune cred ca nu le e greu sa "toace" omul. eu stau la tocat pana imi e amenintata integritatea corporala. sau interesele :))

@melami, am observat ca in anumite situatii imi laud copiii ca fiind cuminti(mai ales cand le e amenintata imaginea :D si pot interveni cu exemple mai rele in comparatie);
ehhh.. sa zicem ca sunt cu ei undeva in societate. stau cuminti, tatoneaza terenul si de toata imaginea asta calma, sub control, se alege praful doar daca misc sprancenele catre ei provocator, ei luand-o de accept de macel

silavaracald spunea...

Cum îi turcul, şi pistolul, deh! :D