luni, 1 iunie 2009

Peisaj de Mai(Iunie...)



franturi...

Sunt 12 grade la sibiu. Pun pariu ca daca ies dupa tigari, la colt, sunt 10 grade, ca acolo bate si vantul. Ploua. Am sperat tare mult sa vina ploaia, de la pasti n-a mai plouat decat atat cat sa fixeze praful pe parbriz. Saaa... ne bucuram de ploaie si sper sa nu aiba vreun client idei crete cu chemat prin oras.
[later edit: am inceput sa scriu postul azidimineata la 9]

Ieri am iesit sa fac poze muntilor, inzapeziti de pe la 1.000 m in sus(acum doi ani, pe vremea asta eram printre bujori de munte, la plaja); ne-am oprit la ai mei la masa si totul a mers atat de bine incat am tras si un pui de somn pm; cand m-am trezit era prea tarziu sa mai mergem undeva, am ras o portie de clatite cu dulceata si din capul satului am tras totusi poza de mai sus.

Se implineste o luna de cand ne-am mutat, tot cu chirie deocamdata, si inca nu m-am obisnuit cu noua casa. Nu m-am obisnuit cu zgomotele cartierului, cu mobila, cu noua saltea... ; canapeaua veche, cea pe care o foloseam "dincolo", era cu adevarat ergonomica, imi memora pana si urma gleznei, stiam cum sa stau pe ea. pentru noul pat am luat o saltea 'varf de gama', cea mai tare saltea facuta de niste clienti de ai mei, superortopedica medicinala, cica e foarte bine sa dormi pe ceva tare. am fost intrebat in prima noapte cum stau pe saltea, am raspuns: ca pe DN 1 :|. in proportie de peste 50% imi pastrez prima senzatie.
Pentru a ne obisnui mai mult cu casa, am umplut-o sambata de prieteni, pentru un fel de 'botez'. in timpul pregatirilor m-am crezut tare calduros si am umblat cam dezbracat, asa ca acum sunt un racit morocanos, scriu in franturi si ma gandesc la 'instructia' de deseara cu "asa se foloseste...", pentru ca eu am fost singurul care a patat noul coltar de culoare honey, cu vin rosu, normal. in alte conditii as zice ca asa-i la botez...

7 comentarii:

Jenika spunea...

Pozai de la Cracii Doamnei...or Arpas???
:)
Grija mare cu gripa aia rebela....
Multa sanatate

LiaLia spunea...

Mijule, dragule, 12 grade la Sibiu??? Io aterizez cu maşina pe acolo joi şi stau până duminică, sper să dea Doamne-Doamne drumul la căldură, că am de gând să bănănăi! Şi să mă culturalizez :D Asta pe lângă participatul la Convenţia de tatuaj :)) Vom sta la Rhodi, poate ne şi vedem la un cico :) Pupez

Miju spunea...

@Jenika - poza e facuta la iesirea din Scorei, la vreo 4 km de Cracii Doamnei. mersi de urari :)
ca sa scap de anumite boli as avea nevoie de o febra(like saturday night fever) provocata cumva :D

@Lia - iti zic de pe acum bine ai venit in Sibiu, sper si eu sa ne vedem(sa vad cum stau cu timpul, sunt chemat la niste manifestari raliistice) si sa vad cum dau de voi...

rhodos spunea...

@la profil am e-mail .. da unul cu un nr de tel ceva yahoo etc si sun .. pup pa :)

Jenika spunea...

Conventia de tatuaje????
Pai aoleo ...sa vin si io cam vreo 3....
@Miju.... coane mare...banuiam io ca e din zona ...ma gandeam Scorei, Arpas, Cartza ori Porumbacu
Fiind din Victoria...cam cunosc zona....
Desi am plecat d emult ...muuuult timp de acolo...
:)

Miju spunea...

yess!!! am fost primul!
Eugeneee!!! da' bine-ti mai sade asa costarican!

Jenika spunea...

Shade bine...
Da Costa Rica nui ca Romanika si nici vara nui ca iarna....
Vorba unui tip.....
:))